آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در ایرانیکارت – توکن باز

تبلیغات اینترنتی پرداخت به ازای کلیلک (PPC): این روشی است برای ایجاد ترافیک وبسایت؛ به سایتی که تبلیغ شما را منتشر میکند بهازای هر کلیکی که روی تبلیغتان صورت میگیرد، مبلغی را پرداخت میکنید. بازاریابی پورسانتی: بازاریابی affiliate یا پورسانتی نوعی تبلیغ مبتنی بر عملکرد است که در آن شما بهازای تبلیغ محصولات یا خدمات فردی دیگر بر روی وبسایتتان، پورسانت دریافت میکنید.

از ایمیل، اغلب برای ترویج و تبلیغ محتوا، تخقیفها، رویدادها و نیز هدایت افراد به سمت وبسایت کسبوکار استفاده میشود. این اغلب بدین معنی خواهد بود که در مقایسه با کسبوکار B2B، محصول شما در بالای قیف بازاریابی، خود را در محتوا ظاهر خواهد کرد و شما میبایست از دکمههای فراخوان (CTA) قویتری استفاده کنید. چگونه از قیف برای بازاریابی آنلاین استفاده کنیم؟ اما در بازاریابی دیجیتال میتوانید گرایشها و طرحهای رفتاری مردم را قبل از اینکه به مرحلهی نهایی فرایند خرید برسند شناسایی کنید؛ بهعبارتدیگر، شما میتوانید درست در ابتدای قیف بازاریابی، تصمیمات آگاهانهتری را در مورد نحوهی جذب افراد به وبسایتتان اتخاذ کنید.

فارغ از اینکه در شرکت خود چه محصولی را میفروشید، باید بدانید که بازاریابی دیجیتال میتواند با شناخت شخصیتهای خریدار نیازهای مخاطب شما را شناسایی کند و محتوای آنلاین ارزشمندی را خلق کند. شما میدانید چند نفر محتوای کمپین های تبلیغاتی و بازاریابیتان را دیدهاند، میدانید چند نفر روی تبلیغات شما در بستر وب کلیک کردهاند و میتوانید از بسیاری از متغیرهای از این دست مطلع باشید و از نتایج این دادهها برای تجزیه و تحلیل ابعاد مختلف تصمیمهایتان استفاده کنید.

ارتباط یک سویه و نداشتن زمان کافی برای تحلیل بازخوردها: متاسفانه، بازاریابی سنتی اجازه این ارتباط دوسویه میان مشتری و بازاریان را نمیدهد. بسیاری از کانالهای ارتباطی سنتی از وجود سرعت بالای بازاریابی جدید بیبهرهاند و نمیتوانند چنین ارتباط سریعی را ایجاد کنند. اما چی باعث شده است که این شرکت ها چنین تصمیمی بگیرند؟

مردم این روز ها به دنبال فناوری دیجیتال هستند. این ویژگی اغلب بخشی کم استفاده در اینستاگرام مارکتینگ پزشکی است. این نوع از بازاریابی بیشتر توسط کسب و کار های نوپا و کوچک و شرکت های دانش بنیان استفاده می شود. بازاریابی محتوا: عبارت است از خلق و ترویج داراییهای محتوایی، بهمنظور آگاهی از برند، رشد ترافیک یا مشتریان. بازاریابی شبکهی اجتماعی: عبارت است از ترویج برند و محتوای خود در مجاری شبکهی اجتماعی ؛ بهمنظور افزایش آگاهی از برند، افزایش ترافیک وبسایت یا هدایت مشتری به سمت کسبوکارتان.

بازاریابی ربایشی: این نوع بازاریابی به رویکرد کاملی اشاره دارد که برای جذب، تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل، بهدامانداختن و تأمین رضایت مشتریان با استفاده از محتوای آنلاین اتخاذ میشود. یکی دیگر از شاخه های دیجیتال مارکتینگ که بسیار مطرح و دارای اهمیت می باشد، تحلیل داده های یک بیزینس آنلاین از طریق گوگل آنالیتیکس می باشد. از وبسایتتان گرفته تا داراییهایی که برای برندینگ آنلاین در اختیار دارید – بازاریابی اینترنتی ، تبلیغات دیجیتالی، تبلیغات اینترنتی ، بازاریابی ایمیلی، بروشورهای آنلاین و غیره – طیف وسیعی از این تاکتیکها هستند که تحت عنوان بازاریابی دیجیتال قرار میگیرند. بههمیندلیل، تمرکز بر هدایت مشتری به معنای سنتی خیلی محتمل نیست؛ درعوض بیشتر بر سرعتبخشیدن زمان سفر مشتری، از لحظهای که به وبسایتتان وارد میشود تا لحظهای که خرید خود را انجام میدهد، تمرکز خواهید داشت.

این ابزار برای افزایش فروش محصول در کوتاه مدت کاربرد دارد، در این ابزار، ارزش اضافی (مثلا تخفیف) به خود مشتری ارائه میشود تا فروش افزایش یابد، کمپینهای بلک فرایدی ای که توسط دیجیکالا و بامیلو انجام شدند، معادل بسیار خوبی از کابرد این ابزار در دیجیتال مارکتینگ هستند. برای آشنایی بیشتر با این نوع بازاریابی تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. اگر شما هم در بازار ارزهای­­ دیجیتال فعال بوده باشید حتما با این شرکت آشنا شدهاید.

کاربرد دارد. شما میتوانید خودتان متن یا گزارش رپرتاژ آگهی را بنویسید و یا از افراد حرفه ای بخواهید که با تهیه صحیح گزارش به شما کمک کنند که در کوتاهترین زمان ممکن، بهترین عملکرد را داشته باشید. با هر کدام از این درآمدها می شود یک زندگی خیلی خوب را در هر کدام از این کشورها تجربه کرد. همه سوالاتی هستند که توی این جلسه جوابشون میدیم و باید برای پروژتون یک کمپین دیجیتال مارکتینگ خوب طراحی کنید. دیجیتال مارکتینگ در واقع بازاریابی است و همه ما بازاریابان دیجیتال هستیم. هدف دیجیتال مارکتینگ جذب و حفظ مشتری است و این اصطلاح دیجیتال مارکتینگ به همه فعالیت های فروش و بازاریابی برای جذب مشتری اشاره دارد.

ایمیل یکی از کانالهای عالی برای برقراری ارتباط منظم با جامعه مخاطبان هدف است. اگر شرکت شما B2B است، این احتمال وجود دارد که استراتژی بازاریابی دیجیتالیِ شما بر هدایت مشتریان متمرکز باشد و هدف نهایی این است که کسی با فروشنده صحبت کند. برای نمونه اگر تنها ۱۰٪ ترافیک شما از جستوجوی اصلی در گوگل است، باید وقت بیشتری را بر روی SEO صرف کنید تا آن را افزایش دهید. این امکان به شما کمک میکند تا براساس تعداد افرادی که روزانه به وبسایت شما وارد میشوند، اولویتبندی کنید که بر روی کدام مجاری بازاریابی وقت بیشتری بگذارید و به کدام مجاری وقت کمتری اختصاص دهید.

اتوماسیون ایمیل فقط شما را قادر نمیسازد تا ایمیلهایی را به طور خودکار به مشترکین ایمیل ارسال کنید، بلکه به شما کمک میکند تا فهرست محتواتان را گسترش دهید یا محدود کنید تا خبرنامهها فقط برای کسانی ارسال شوند که میخواهند آنها را در صندوق ورودیشان ببینند. این دوره ها بصورت بلندمدت و با اعطای مدارک دانشگاهی و یا بصورت کوتاه مدت برای مدیران ارائه می شوند و تاثیر زیادی در افزایش تخصص بازاریابی و تبلیغات آنها دارد. بازاریابی موبایلی: تقریبا تمام بازاریابی های ذکر شده در بالا قابلیت ارائه بر روی موبایل ها را نیز دارند ، ولیکن منطور از بازاریابی موبایلی مشخصا به فعالیت هایی گفته می شود که منحصر به گوشی های موبایل می شود مانند: تبلیغات نمایشی در اپلیکیشن های موبایل ، تبلیغات بر اساس موقعیت جغرافیایی موبایل ، تبلیغات پیامکی و…