اخبار لحظهای و مهم ارزهای دیجیتال

از آنجا که اکثر شما تا کنون حتما با ابزارهای مختلف دیجیتال مارکتینگ از جمله شبکه های اجتماعی ، تبلیغات کلیکی ، طراحی سایت و یا بازاریابی محتوا سر و کار داشته و درگیر بوده اید، قطعا به دنبال این موضوع هستید که بدانید مزیت و منفعت منحصر به فرد یک برند پیج پریمیوم نسبت به سایر ابزارهای دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ واقعیت این است که امروزه افراد نسبت به ۱۲ سال پیش، دو برابر بیشتر در اینترنت وقت میگذرانند. بازاریابی از طریق پیامک (SMS): متاسفانه این ابزار چنان غیر حرفه ای توسط عموم استفاده شده که امروزه دیدگاه خوبی نسبت به آن در کشور ما وجود ندارد، ولی کماکان از روش های بازاریابی محسوب می شود که می توان به صورت اصولی تاثیر گذار استفاده نمود.

برای آشنایی بیشتر با این نوع بازاریابی تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. بازاریابی ایمیلی: شرکتها از بازاریابی ایمیلی بهعنوان راهی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود استفاده میکنند. برخی از انواع بازاریابی که از تلفن همراه استفاده میکنند جزو انواع دیجیتال مارکتینگ فوق نیستند. اما اگر ترجیح شما این است که یک کار تکراری را انجام دهید و حوصله گشتن و پیدا کردن نکات جدید را ندارید، جداً دیجیتال مارکتر شدن گزینه خوبی نیست. در دنیای رقابت تنگاتنگ و نوسانات بازار اقتصاد امروز، شما نیاز دارید که خیلی سریع محصولات یا خدمات خود را بیشتر بفروشید. ری دالیو، میلیاردر آمریکایی و بنیانگذار بریجواتر آسوشیتس (Bridgewater Associates) معتقد است که بیتکوین روندی متعادل را طی خواهد کرد و نباید منتظر صعود یا سقوط قابل ملاحظهای در بازار آن بود.

با توجه به تحقیقات بازار و مطالعاتی که انجام داده ایم شرکت آسان سپهر دانش یاور اولین و تنها شرکتی است که مفهوم برند پیج پریمیوم را در پلتفرم خود ارائه داده است. بهینهسازی موتور جستوجو (SEO): سئو یا همان بهینهسازی موتور جستوجو عبارت است از فرایند بهینهسازی وبسایتتان و افزایش رتبهی آن در صفحهی نتایج موتور جستوجو که این روش میزان ترافیک ارگانیک یا رایگان را روی وبسایتتان افزایش میدهد. محتوا معمولاً در وبسایت منتشر می شود و سپس آن را در شبکه های اجتماعی، ایمیل، سئو یا حتی کمپین های تبلیغاتی پولی آپلود می کنند.

کارشناسان دیجیتال مارکتینگ. مثلا کسانی که به یک یا دو مبحث (مثلا سئو یا محتوا) دیجیتال مارکتینگ آشنایی و حتی تسلط دارند. تصوری اشتباه در مورد روش های بازاریابی دیجیتال وجود دارد و این میباشد که ارزان بودن، مهم ترین مزیت آن ها میباشد. این کتاب به بیش از ۲۰ زبان زنده جهان ترجمه شده و در ۵ بخش و ۲۴ فصل به شیوه ای که کمتر می توان در کتب دیگر یافت ارایه شده است.

این کتاب مخصوص ایده های جذاب برای دیجیتال مارکتینگ است و پیشنهاد ما به علاقه مندان این حوزه این است که حتما مطالعه این کتاب آموزش دیجیتال مارکتینگ در لیست کاری خود قرار دهند. برای این که بتوانیم پاسخ شفاف و قانع کننده ای به شما عزیزان بدهیم از شما دعوت می کنیم که مقاله مقایسه ابزارهای دیجتال مارکتینگ و برند پیج پریمیوم را مطالعه فرمایید. برای این که بتوانید این کار را انجام دهید ما برای شما یک پیشنهاد منحصر به فرد داریم ولی اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به همه مسائل منفی نگاه می کنید و فکر می کنید پشت سر هر پیشنهادی یک حقه و فریب نهفته است بهتر است همین جا این مطالعه را تمام کنید و وقت خودتان را هدر ندهید.

ما توصیه می کنیم کاملا با دقت پیشنهاد ما را بررسی و ارزیابی کنید و حتما همه جوانب را بسنجید منظور ما این است که این کار را همراه با منطق و تفکر انجام دهید و نه با عینک بد بینی وسوء ظن. دیجیتال مارکتینگ در واقع بازاریابی است و همه ما بازاریابان دیجیتال هستیم. تمرکز بر اصول بازاریابی مدرن: همچنان که بازاریابی سنتی به دنبال درک این تاثیرات است، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی مدرن بر جنبه های مهمی چون ایجاد تجربیاتی برای مصرفکنندگان تمرکز کرده است. SEO در صفحه: این نوع سئو هنگام جستجوی وب سایت روی کلیه مطالبی که در صفحه وجود دارد تمرکز می کند.

بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ اصطلاحی است که برای تمام تلاشهایی که جهت بازاریابی از طریق مجاری دیجیتالی انجام میگیرد، بهکاربرده میشود. این محصول یکی از جدیدترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و یکی از بهترین کانال های بازاریابی دیجیتال است که می تواند برای کسب و کارهای کوچک و متوسط به عنوان یک ابزار بسیار قدرتمند در جهت بازاریابی و برند سازی عمل کند . این پروسه بدون شک، زمان بر و مشکل خواهد بود، اما بهترین راه و شاید تنها راه برای یادگیری صحیح و اصولی بازاریابی دیجیتال، کسب تجربه در آن است.

بهترین بازاریابان دیجیتالی، تصویری روشن از نحوهی پشتیبانی هر یک از این داراییها یا تاکتیکها در راستای رسیدن به اهداف جامعشان در ذهن دارند. بازاریاب­های دیجیتال مسئول تمام کانالهای دیجیتال مربوط به آگاهی از برند (Brand Awareness) و تولید لید (Lead Generation) به صورت پرداختی یا رایگان است. برای همین دیجیتال مارکترها از احترام ویژه ای نزد صاحبین کسب و کار برخوردار هستند. ارزهای دیگری مانند ریپل یا NEM مانند بیتکوین غیرمتمرکز نیستند ولی از طرف دیگر ویژگیهای دیگری دارند که آنها را خاص میکند.