بازاریابی اینستاگرام یا اینستاگرام مارکتینگ چیست؟

عدد فاوئر برای پیج هایی که میخواهد تبلیغ بگیرند (اینفلوئنسرها،بلاگر های ویا پیج های تفریح و سرگرمی) تا حدی مهم است که در مورد این پیج ها کلا سیاست من به عنوان یک مشاور متفاوت از پیج های کسب وکار است. پس دلیل اینکه من اعتقادی به عدد فالوئر ندارم ، این است که هدف نهایی من و شما افزایش فروش است و نه افزایش فالوئر. میزنند هم تغییر پیدا کرده است! دیجیتال مارکتینگ با روشهای متنوع خود هم به نفع بازاریابان عمل میکند و هم به نفع مصرف کنندگان.

در همان ابتدا با کمک گرفتن از یک مشاور اینستاگرام ماهر و مسلط، یک بازاریابی موفق در اینستاگرام خواهید داشت و مزد زحمات و هزینه ی خود را خواهید گرفت. کمک گرفتن از یک مشاور اینستاگرام با تجربه و توانا، بسیار برای پیشرفت و روند صعودی یک پیج لازم است. پیج هایی وجود دارند که شاید تعداد فالوور چندانی نداشته باشند، اما بازاریابی هوشمندانه و موفق آن ها برای دارنده اکانت بسیار سودده و پردرآمد است.

تولید محتوا اصول بیشمار دیگری دارد که یک مشاور اینستاگرام، می تواند با اجرای آن ها کیفیت اکانت شما به صورت چشمگیری بالا ببرد. پس تا انتهای این مقاله کاربردی با رشدانا همراه باشید. فقط این مهم را نیز در نظر داشته باشید که برای یک متخصص دیجیتال مارکتینگ شدن باید تجربه عملی داخل شرکتها را داشته باشید تا بهتر بتوانید پیشرفت کنید. مثلا اگر شما 1000 فالوئر دارید و هر پست شما 100 تعامل میگیرد(جمع لایک و کامنت و سیو و وفوروارد میشه تعامل) پیج شما خیلی بهتر از پیجی هست که 10000 فالوئر دارد ولی 500 تعامل میگیرد!

ایمپرشن: هرچقدر تعداد افرادی که پستها و استوریهای شما را میبینند بیشتر باشد، بهتر است. تراکم تصاویر، داده های ساختار یافته، و فایل های بهینه سازی شده CSS ها، همه انواعی از سئو فنی اند که می توانند سرعت بارگذاری وب سایتتان را افزایش دهند؛ که این خود از نظر موتورهای جست و جویی چون گوگل عامل مهمی است. یک مشاور اینستاگرام ماهر با پیشنهاد راهکار تضمینی و اصولی برای افزایش فروش اکانت شما، به کسب و کارتان رونق می بخشد. استفاده از ویدیو برای تبلیغات، کاری جدید و خلاقانه نیست اما این روزها بازاریابان دیجیتال با اهداف مختلف از ویدیوهای خلاقانه استفاده میکنند.

از آنجاییکه بازاریابی آفلاین مانند بیلبوردها، تبلیغات چاپی و تبلیغات تلوزیونی به جز هزینه بالا، بازدهی قبلی را ندارد، استفاده از نسل جدید بازاریابی به نام دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال، به انتخاب اول یا یکی از گزینههای اصلی بازاریابی کسبوکارها تبدیلشدهاست. مشاوره بازاریابی اینستاگرام، یکی دیگر از خدمات اصلی یک مشاور اینستاگرام است. ویدئو این روزها ستاره نمایش است و اگر میخواهید فقط یک کار انجام دهید، همین است!

انجام اصولی و صحیح تمام این فعالیت ها، و همچنین استفاده مناسب از الگوریتم اینستاگرام و آشنایی با ترفند های آن، همان دانش و تخصص یک مشاور اینستاگرام است. در یک کلام افزایش فروش وابسته به مدیریت تخصصی اکانت است. اینستاگرام در فروش به قدری مهم و تعیین کننده است که گاهی اوقات حتی برخی از فروشندگان که به هر دلیلی در فروش حضوری ناموفق هستند، با مدیریت اصولی اکانت اینستاگرام خود فروش اصلی را از طریق این نرم افزار انجام می دهند.

آیا می توان تجارت را به کشورهای دیگر گسترش داد بازاریابی موبایل با بازاریابی محتوا مشاغلی را تبلیغ کنید تبلیغات شبکه های اجتماعی دوره YouTube (شامل گواهینامه) همه دوره ها شامل مواد ویدئویی و متنی است و برخی از آنها می توانند در مدت 3 ساعت به پایان برسند در حالی که دوره های دیگر ممکن است 40 ساعت طول بکشد. بنابراین هنر یک مشاور این است که با استفاده از تخصص و تجربه خود بتواند تعامل پیج شمارا بالا ببرد و کاری کند که مخاطب هدف شمارا سریع تر و راحت تر پیدا کند و از طریق دیارکت و یا تماس تبدیل به مشتری شود!

تمام فعالیت های تجاری و تمام کسب و کار ها، تمام کسانی که از اینستاگرام برای تبلیغ تخصص خود استفاده می کنند، تمام کسانی که قصد اینفلوئنسر و بلاگر شدن دارند، احتیاج به مشاوره با یک متخصص مارکتینگ اینستاگرام خواهد داشت. در فروش آنلاین لازم نیست بنشینید و ببینید چه می شود. کار مشاور اینستاگرام همین است، یعنی شما را راهنمایی می کند که چگونه و کجا، تبلیغ کنید و همچنین تبلیغ چه کسانی را بپذیرید.

خیلی وقت ها کسی دایرکت مشا می آید و یا تماس میگیرد و در نهایت تبدیل به مشتری می شود ولی هنوز شما را فالو نکرده است! فقط کافی است کمی طبق قواعد و اصول موتور های جستجو حرکت و عمل کنیم، در نتیجه باید منتظر تماس های روزافزون مشتریان باشیم. خیلی از دوستان ازم میپرسیدن که خب ما چطور از این بازار استفاده کنیم و کسب درآمد داشته باشیم ؟ امروزه به صورت کلی تمرکز بر روی چگونگی افزایش فروش در این نرم افزار، به اندازه فروش حضوری و یا حتی گاهی بیشتر از آن در کسب و کار ها موثر است.

رابین هود، پلتفرم محبوب معاملات سهام و ارزهای دیجیتال، به تعداد محدودی از کاربران امکان برداشت ارزهای دیجیتال را در نسخه بتای کیف پول خود داده است. این مسئله می تواند به صورت برعکس نیز رخ دهد، یعنی شما با تبلیغ در یک پیج متوسطی که مناسب محتوای شما باشد و مخاطب با کیفتی دارد، می توانید پیشرفت چشمگیری را در اکانت خود مشاهده کنید. دیجیتال مارکتینگ همراه با ابزار های کاربردی آن به صورت مکمل یکدیگر هستند.