دیجیتال مارکتینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

وب سایت اصلی ترین بخش در دیجیتال مارکتینگ است. در حقیقت در دیجیتال مارکتینگ هدف اصلی ما فروش است البته فروش بیشتر با داشتن مخاطبان هدف گسترده تر. 1-کسب و کارهای کوچک: اداره کردنشان نسبت به کسب و کارهایی که خیلی بزرگ هستند و می خواهند به تعداد زیادی از افراد سرویس بدهند،راحت تر است، سرمایه کمی نیاز دارد و استارتاپ نیست.بسیاری از افراد براین باورند که استارتاپ راه اندازی کرده اند؛ اما استارتاپ به معنای ایده ای نو می باشد که تا کنون کسی آن را ایجاد نکرده باشد؛ که شما آن را پیاده سازی می کنید و در سطح وب گسترش می دهید.

اما آنچه در عمل دیده میشود و نویسندهٔ این کتاب هم بر اساس سالها تجربه به آن اشاره میکند این است که داشتن برنامهٔ مشخص بازاریابی در کسبوکارهای کوچک در مقایسه با کسبوکارهای بزرگ و جاافتاده اهمیت بیشتری دارد و طبق برنامه و با شناخت فعالیت کردن در این زمینه مستقیماً در سودآوری، بقا و مقیاسپذیری شرکتها مؤثر است. یکی از بهترین روش های بازاریابی دیجیتال که رقابت بسیاری در آن وجو دارد سئو است. گاهی اوقات یک ارز فراتر از تصور رشد میکند و همه فکر میکنند که در سقف قیمت قرار دارد ولی باز هم ارز رشد بیشتری را تجربه میکند و به قیمتهای بالاتر میرسد.

همیشه گفتم و باز هم می گویم سئو را با هیچ روش دیگر تبلیغاتی نمی شود مقایسه کرد. با تولید محتوای آموزشی مورد نیاز مخاطبانتان می توانید آن ها را به مشتریانتان تبدیل کنید. پس از ورود، میتوانید بر اساس مخاطب هدف، اندازه مخاطب، اطلاعات جمعیتی تأثیرگذار، موضوعات مورد علاقه و انواع پست ترجیحی جستجو کنید. عکس نوشته میتواند راهکار مناسبی برای جلب نظر مخاطب باشد.

مخاطبی که خودش به دنبال خدمات و محصولات شما می گردد مسلما هدفمندترین مخاطب شما خواهد بود. ایمیل مارکتینگ هم دقیقا مثل بازاریابی محتوا مناسب برای هر کسب و کاری با توجه به هر میزان بودجه ای است. بازاریابی محتوا یکی از بهترین ابزارها در بازاریابی دیجیتال است که مناسب برای همه ی کسب و کارهای آنلاین با هر سرمایه و بودجه ای است.

سئو به عنوان بهترین روش بازاریابی شناخته شده است و در مقایسه با AdWords هزینه ایی ندارد. شرکت فنی و مهندسی Atgo به عنوان یکی از بهترین مراکز آموزش دیجیتال مارکتینگ در تهران فعالیت میکند، این مجموعه به روزترین مطالب در حوزه دیجیتال مارکتینگ را در اختیار شما قرار می دهد و شما را مهیا می کند تا بتوانید با استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ کسب و کار خود را رونق دهید. بعد از اینکه صفحات مورد نظر را پیدا کردید باید آن صفحه را مورد بررسی قرار دهید تا متوجه شوید چه مواردی باعث می شود که نرخ خروج افزایش می یابد.برای مثال شاید متن آن صفحه آن چیزی نیست که کاربر به دنبال آن است و یا حتی اصلا آن صفحه دارای خطای 404 می باشد و …

در این بخش در مورد اخبار مهم تبلیغات و بازاریابی دیجیتال صحبت می کنیم و تلاش می کنیم همیشه شما را به روز نگه داریم. تبلیغات بر اساس کلیک نمونه ای از تبلیغات هستند که هزینه به ازای کلیک روی تبلیغات، پرداخت می شود. استفاده از هر نوع رسانه ای که مربوط به کسب و کارهای دیجیتال است می تواند به بازاریابی دیجیتال ما کمک کند. هر کسی می تواند از شبکه های اجتماعی برای درآمد زائی خود استفاده کند. زیرا که کاربران اینستاگرام بیشتر از هر چیزی جذب تصاویر و فیلمهای گرافیکی جذاب میشوند و زمانی که بتوانید محتواهای متنی و بصری مناسبی را درون پیج بارگذاری کنید؛ میتوان با اطمینان از جلب رضایت کاربران صحبت کرد.

برای مثال اگر پیجی مخصوص کودکان باشد باید از طرحها و عکسها شاد و رنگی استفاده کرد اما اگر پیج برای بزرگسالان طراحی شده باشد باید از عکسها و تصاویر جدیتری استفاده کرد. این دقیقا همان اطلاعاتی است که ما باید از آن ها باخبر باشیم. مثلا اگر ما یک فروشگاه اینترنتی موبایل داریم باید جست و جوی مشتریان مان در اینترنت را شناسایی کنیم. جهت کسب حداکثر ترافیک در سایت های مختلف، این وبسایت ها باید در صفحات نتایج موتور جستجو رتبه بسیار بالایی داشته باشند.